כיצד להצליח בתוכניות שותפים?

 

כמשווקי תוכנית שותפים, כבר למדנו לבסס את השיקולים שלנו בבחירת תוכניות שותפים, על פי גובה הביד  של קמפיין ppc בנישה, רמת התגמול על מכירה,  וקובץ אקסל קטן שמייצר חישוב עלות- תועלת בצד הנחות מוקדמות עבור יחסי המרה. בפועל מי מאיתנו שעוסק בשיווק תוכניות שותפים מגלה שהלוואי שזה היה כל כך פשוט. הצלחה בתוכניות שותפים תימדד בסופו של יום  על פי החיבור הזה שבין דף נחיתה או מיני סיט, להנעה לפעולה ולהנחת היסוד בדבר אפקטיביות הנישה. כל הפרמטרים הללו צריכים לכוון לאותו כיוון- להצלחה. כמה טיפים לחידוד:


בחרת מוצר- לא נישה

בחרת מוצר לשווק. כעת עליך להפוך את המוצר לנישה. מה זאת אומרת? צור עולם תוכן סביב המוצר אותו תפעל לשווק. זה יפתח את הראש לשיווק מוצרים משלימים תחת הנישה שיצרת. כל עוד תתמקד בשיווק מוצר ספציפי, גם אם התכנית רווחית, פוטנציאל הגידול שלך בסופו של יום חסום. ברגע שתרחיב את פעילותך ברמת תכנון נישה שכוללת סל מוצרים משלימים, מיכסמת את סיכוייך להכנסות נוספות.


חשוב מה המוטיבציות שעומדות בבסיס צריכת המוצר

ברגע שתבין מה המוטיבציות שמפעילות את הגולשים שלך לרכוש מוצר כזה או אחר, תוכל לדעת כיצד לפנות אליהם- באיזו שפה וטון,אילו מוצרים משלימים (אם בכלל) להציע להם, ומה טקטיקת המכירה שתנקוט. חקור ועקוב אחר קהלי המטרה שבחרת. שים עצמך כלקוח פוטנציאלי ונסה להבין מה היה מפעיל אותך בבסיס הרכישה.


ספסיפיקציה

היה ספציפי בכל צורות החשיבה שלך בבואך לשווק. היה ספציפי בבחירת קהלי המטרה שלך. קהלים שהינם "מינסטרימים" קשים לפיצוח, ורמת הבידים עבורם גבוהה. ככל שתדע לכוון לקהלים מפולחים, תוכל להשתמש בשיווק מילות מפתח של long tail בהם רמת הביד נמוכה, רמת המכוונות גבוהה, אך גם רמת הכיסוי נמוכה. המשמעות היא שפחות אנשים יגיעו לאתר שלך, אך אחוזי ההמרה מבניהם יהיו גבוהים יותר וזו המטרה.

היה ספציפי בהצפת התועלות של המוצר אותו  אתה משווק. להגיד "המוצר הזה אחלה" לא ממש מעודד רכישה. חשוב על עצמך כלקוח פוטנצאילי וחשוב מה היה מפעיל אותך.


השתמש ברגש

זכור שהפעלה, הנעה לפעולה היא רגשית. מחקרים של שיווק באינטרנט או מחוצה לרשת,מראים שסיטואציות צריכה גם ברשת וגם מחוצה לה מעורבות ברגש, בתחושת סיפוק, ברצון לסיפוק מיידי. מלא את הצורך הזה בצורת הפניה שלך ללקוחות שלך.


דבר בשפה עקבית

לתוכניות שאורח חיי המדף שלהם גבוה, אתה נדרש לייצר זהות מותגית שתתכתב עם האתר שלך או האתר אליו אתה מפנה. קח תכנית שותפים וארוז אותה בצורה הייחודית לך. דבר בשפה מסוימת, בנראות- לוק מסוים. והשאר עקבי לכל אורך שיווק התכנית.  

אם תשאלו סופר אפיליאטס מה הסוד שלהם להצלחה בתוכניות שותפים, הם יגידו שהתמדה וסבלנות הם הבסיס להצלחה. זה בצד למידה ולצאת מהקופסה. כמה קלישאה ככה נכון. בהצלחה!

NeTalk תוכניות שותפים, שיתופי פעולה ותוכן שיווקי ברשת.

 


תוכנית שותפים

ספר חדש בנושא תוכניות שותפים, מומלץ לכל מי שמתעניין בנושא ורוצה להצליח.